JOLLY EVENTS a fost conceput cu un design minimalist, curat, dedicat cu precadere mediului de afaceri pentru conferințe, prezentări, lansări de produse, petreceri corporate / private, concerte, dotarile cu tehnologie smart sunt gandite sa satisfaca cele mai exigente cerinte.

Jolly Events

Organizare evenimente corporate

FACILITĂȚI:

  • sistem de lumini ambientale inteligente și lumini arhitecturale
  • supraveghere video interioară și exterioara
  • lumina naturala cu sistem de deschidere a geamurilor (aerisire naturala)
  • sistem de climatizare si ventilatie reglabila integrata in tavan (sala si lobby)
  • mese cocktail iluminate (RGBW)
  • mese rotunde cu capacitate de 10 locuri
  • serviciu de masa oferit de bucataria proprie.
  • terasa
  • parcare proprie
  • garderoba mobila cu umerase
  • lobby 100mp cu perete cortina si perdea de aer.

TEHNIC:

  • internet fix fibra optica si wi-fi de mare viteza
  • scena mobila, cu dimensiunile 20 mp
  • Samsung videowall de mari dimensiuni 140’ controlabil din smartphone, PC sau tableta datorita wi-fi-ului integrat pentru flexibilitate maxima.
  • Posibilitatea de a prezenta pe videowall mai multe imagini simultan datorita Picture-in-picture (PIP).
  • live streaming.
  • lobby ”welcoming” led screen Samsung 60” (tematica, program, etc)
  • flipchart (2x3) cu consumabile
  • Clipboard
  • Wireless remote presenter/Laser Pointer
  • whiteboard cu consumabile
  • speech desk
  • microfoane wireless
  • sistem de sonorizare integrat in tavan, pentru o distribuire uniformă a sunetului in toată sala si lobby
  • Asistenta tehnica / IT (contra cost)

Pe lângă aceasta locatie, deținem restaurantul medieval Pub 13, situat in inima Cetății Alba Carolina.
Avem o vechime de 15 ani pe piața de Horeca, și am organizat nenumărate evenimente corporate si oficiale, concerte, spectacole de teatru, prezentări (mai multe detalii puteți găsi pe www. pub13.ro)

CAPACITATE

Suprafața

425mp

Recepție

500

Teatru

450

Banchet

300

JOLLY EVENTS

Evenimente cu personalitate